OPTIMIZACIJA SAJTA ZA PRETRAŽIVAČE - SEO

Optimizacija sajta. Da bi se vaš web sajt našao na Google pretraživaču, neophodno je da se uradi Optimizacija sajta.

Odmah da napomenemo, da je SEO Optimizacija veoma kompleksna, da naš tim pristupa svakoj optimizaciji vrlo profesionalno  i da su svi naši klijenti veoma zadovoljni rezultatom.

Optimizacija sajta - SEO Optimizacija

Šta je optimizacija sajta za pretraživače i web sajt?

SEO je skraćenica od „Optimizacija sajta za pretraživače“ – Search engine optimization.

Jednostavno rečeno, to znači proces poboljšanja vašeg web sajta kako bi se povećala njegova vidljivost na Google, Bing i drugim pretraživačima.

Što je vaš web sajt bolje vidljiv u rezultatima pretrage, veća je verovatnoća da ćete privući pažnju i privući potencijalne i postojeće klijente u svoje poslovanje.

Kako funkcioniše Optimizacija sajta?

Pretraživači kao što su Gugl i Bing koriste botove da popisuju stranice na vebu, idu od sajta do sajta, prikupljaju informacije o tim stranicama i stavljaju ih u indeks.

Zamislite indeks kao ogromnu biblioteku u kojoj bibliotekar može da podigne knjigu (ili veb stranicu) kako bi vam pomogao da pronađete tačno ono što tražite u tom trenutku.

Algoritmi analiziraju stranice u indeksu, uzimajući u obzir stotine faktora rangiranja, da bi odredili redosled stranica.  Te stranice treba da se pojave u rezultatima pretrage za dati upit.

U bibliotečkoj analogiji, bibliotekar je pročitao svaku knjigu  i može vam reći koja će tačno imati odgovore na vaša pitanja.

Naši faktori uspeha Optimizacija sajta – SEO optimizacija mogu se smatrati proksijima za aspekte korisničkog iskustva.

To je način na koji botovi za pretragu tačno procenjuju koliko dobro veb lokacija može da pruži pretraživaču ono što traži.

Za razliku od plaćenih oglasa za pretragu, ne možete platiti pretraživačima da bi dobili viši rang u organskoj pretrazi. To znači da stručnjaci za SEO optimizaciju moraju da urade posao.

6 glavnih kategorija

Naš periodični sistem SEO faktora organizuje faktore u šest glavnih kategorija i pondera, svaka na osnovu opšte važnosti za SEO.

Na primer, kvalitet sadržaja i istraživanje ključnih reči su ključni faktori optimizacije sadržaja. Takođe, mogućnost popisivanja i brzina su važni faktori arhitekture sajta.

Novo ažurirana periodična tabela SEO takođe uključuje listu toksina koji umanjuju najbolje prakse SEO.

Ovo su prečice ili trikovi koji su možda bili dovoljni da garantuju visok rang u vreme kada su metode motora bile mnogo manje sofisticirane.

A, možda će čak i raditi kratko vreme – barem dok vas ne uhvate.

Algoritmi za pretragu su dizajnirani da prikazuju relevantne, autoritativne stranice i pružaju korisnicima efikasno iskustvo pretraživanja.

Optimizacija sajta i sadržaja imajući na umu ove faktore može pomoći vašim stranicama da se bolje rangiraju u rezultatima pretrage.

Optimizacija sajta

Zašto je optimizacija važna?

SEO optimizacija je fundamentalni deo digitalnog marketinga. Ljudi vrše trilione pretraga svake godine, često sa komercijalnom namerom da pronađu informacije o proizvodima i uslugama.

Pretraga je često primarni izvor digitalnog saobraćaja za brendove i dopunjuje druge marketinške kanale.

Veća vidljivost i viši rang u rezultatima pretrage od konkurencije mogu imati značajan uticaj na vaš rezultat.

Međutim, rezultati pretrage su se razvijali u poslednjih nekoliko godina kako bi korisnicima pružili direktnije odgovore i informacije. Te informacije će verovatnije zadržati korisnike na stranici sa rezultatima umesto da ih usmeravaju na druge veb lokacije.

Takođe imajte na umu da funkcije poput bogatih rezultata i panela znanja u rezultatima pretrage mogu povećati vidljivost i pružiti korisnicima više informacija o vašoj kompaniji direktno u rezultatima.

Ukratko, Optimizacija sajta je osnova holističkog marketinškog ekosistema.

Kada shvatite šta korisnici vašeg web sajt-a žele, onda to znanje možete da primenite u svojim kampanjama (plaćenim i organskim), na celoj veb lokaciji, u svojstvima društvenih medija i još mnogo toga.

Optimizacija sajta

Vodič – SEO optimizacija

Kao pratilac našeg periodičnog sistema SEO faktora, Vodič za optimizaciju sajta vodi vas kroz osnove optimizacije sajta za pretragu. Na taj način biste mogli da razvijete solidnu strategiju za usmeravanje organskog saobraćaja na vaš web sajt.

U vodiču ispod objašnjavamo ove faktore detaljnije i ističemo taktičke savete stručnjaka za SEO optimizaciju pretraživača. Oni će pomoći vašoj veb lokaciji da dobije više posetilaca iz organske pretrage.

Poglavlje 1:

Tipovi faktora uspeha pretraživača:

Ovo su faktori na stranici i van nje koji mogu uticati na vaše rangiranje u pretrazi.

Takođe ćemo pogledati niche vertikale u SEO-u i toksične SEO taktike koje treba izbegavati.

Poglavlje 2:

Sadržaj i faktori uspeha pretraživača:

Imajte na umu ove elemente da biste kreirali sadržaj visokog kvaliteta koji će se svideti pretraživačima i vašoj ciljnoj publici.

Poglavlje 3:

Arhitektura sajta i faktori uspeha pretraživača:

Hajdemo iza kulisa i pogledamo aspekte vašeg sajta koji pretraživačima olakšavaju pristup i utiču na korisničko iskustvo.

Poglavlje 4:

HTML kod i faktori uspeha pretraživača:

HTML oznake i strukturirani podaci pomažu u organizovanju informacija na vašoj veb lokaciji i pomažu pretraživačima da razumeju vaš sadržaj.

Poglavlje 5:

Poverenje, autoritet, stručnost i rangiranje u pretrazi:

Način na koji vaši korisnici stupaju u kontakt sa vašom veb lokacijom, kao i njena reputacija i autoritet, pomažu pretraživačima da utvrde da li je vredan prikazivanja korisnicima.

Poglavlje 6:

Izgradnja linkova i rangiranje u pretraživačima:

Zašto su veze i dalje važne i šta govore pretraživačima o vašem sadržaju.

Poglavlje 7:

Personalizacija i rangiranje pretraživača:

Ovo su elementi specifični za korisnika, kao što su lokacija i namera, koji mogu uticati na rezultate koje korisnici vide.

Poglavlje 8:

Toksini i kazne za neželjenu poštu pretraživača:

Pazite na SEO „prečice“. Ako vas uhvate korišćenjem ovih taktika, to može potencijalno da dovede do kazne ili čak da vaš sajt bude uklonjen iz indeksa pretrage.

Poglavlje 9:

Nove vertikale u pretrazi:

Glasovna, lokalna, slika i video pretraga predstavljaju nove načine za korisnike da pronađu ono što traže.

Iako svaki od njih pruža nijansirane mogućnosti za brendove, oni su i dalje zasnovani na osnovnim principima SEO-a.